RESERVERINGEN & KAMERS

Kan ik mijn reservering wijzigen en of annuleren?

Directe reserveringen kunt u tot 48 uur voor aankomsttijd 14:00 nog kosteloos annuleren en of wijzigen. Hierover kunt u ons mailen of bellen. Reserveringen via derden gemaakt dienen via de desbetreffende boekings site geannuleerd of gewijzigd te worden.

 

Kan ik een giftvoucher kopen?

Boutique Hotel Texel cadeaubonnen zijn uitstekende cadeaus en kunnen hier online worden gekocht.

 

Kan ik een extra bed in mijn kamer krijgen?

Ja, er kan een extra (baby)bed geplaatst worden. Er geldt een toeslag voor elke extra bijkomende persoon op de kamer. Dit is afhankelijk van de leeftijd. Let op: niet op elke kamer kan een extra bed worden geplaatst, vraag naar de mogelijkheden via de receptie

Let op: extra bedden kunnen enkel op verzoek worden bijgeplaatst, op basis van type kamer en beschikbaarheid. 

 

Zijn er mindervalide kamers aanwezig?

Ja, in het hotel bieden wij twee mindervalide kamers aan. Deze vallen onder het type ‘deluxe kamer douche met terras’. In de badkamer kunnen wij een douchekruk en wandbeugel plaatsen voor extra comfort. Om deze kamer te kunnen reserveren, vragen wij direct contact op te nemen.

 

Zijn er huisdieren toegestaan?

Kamer

In het hotel bieden wij twee huisdiervriendelijke kamers aan. Deze vallen onder het type ‘deluxe kamer douche met terras’. In de huisdiervriendelijke kamer is één hond toegestaan.

Reserveren - op aanvraag

Om de leefbaarheid en kwaliteit te kunnen waarborgen, nemen we niet onbeperkt reserveringen met een hond aan. Daarom is een verblijf met hond altijd op aanvraag via onze receptie 0222 311 237 of info@hoteltexel.com. De kosten voor uw viervoeter bedraagt €25,- per nacht.

Restaurant

Wij gunnen de andere gasten een huisdiervrij restaurant, wenst u uw hond mee te nemen tijdens het ontbijt en/of diner? Dit mag in onze lounge gedeelte.

 

 

Zijn er leeftijdsbeperkingen?

Gasten moeten 18 jaar of ouder zijn om een kamer te kunnen reserveren. Minderjarigen horen in het hotel te verblijven met gezelschap van 18 jaar en ouder. Het serveren van alcoholische dranken is voorbehouden aan personen van 18 jaar en ouder (met geldige identificatie). Zwembad entree is vanaf 12 jaar (zonder toezicht) en de wellness vanaf 16 jaar.

 

Is het hotel geschikt voor families?

Ja het hotel is geschikt voor families. Wij beschikken over één kamer met een tussendeur, daarnaast bieden wij nog andere opties aan als u met het gezin wenst te komen. Mail of bel ons voor de mogelijkheden voor een family get away!

 

Heb ik automatisch toegang tot de spa?

Directe boekingen (website, telefonisch, mail) hebben vrij toegang tot de wellness. Heeft u indirect bij ons een kamer geboekt? Dan kunt u de spa toevoegen aan uw boeking voor eenmalig €25,- per persoon. U kunt dan uw gehele verblijf gebruik maken van de spa

BETALINGEN

Welke betalingsmethodes worden geaccepteerd?

Alle gebruikelijke creditcards worden geaccepteerd behalve American Express. In het hotel kunt u betalen met pinpas en contant geld. Wij accepteren geen briefjes van €200 en €500

 

Wat is de gemeentelijke heffing en wanneer moet deze betaald worden?

De gemeentelijke heffing bedraagt €3,10 per persoon per nacht. Bij directe online boekingen, rekent u deze gelijk af. Elderse boekingen bij vertrek.

 

IN HET HOTEL

Is roken toegestaan in het hotel?

Alle kamers en openbare ruimten zijn 100% rookvrij. U kunt roken op de aangegeven plaatsen buiten op het terrein.

 

Biedt het hotel roomservice?

Wij bieden een exclusieve roomservice kaart aan. Deze vindt u op uw hotelkamer en kunt u gemakkelijk bestellen via de QR-code.

 

Kan ik bij jullie fietsen huren?

Bij je verblijf kun je stadsfietsen en E-bikes bijboeken. En stadsfiets bedraagt €15,00. een E-bike €26,- per fiets per dag.

Kinderfietsen, tandems, dogtrailers en kinderzitjes kunnen wij bij de fietsverhuurder bestellen op basis van beschikbaarheid. Deze moeten minstens één dag vooraf besteld worden en kunt u bij de receptie vragen.

Mountainbikes en (elektrische) bakfietsen kunnen enkel bij de Depots van Van der Linde in de koog worden opgehaald en kunnen niet vooraf worden vastgelegd i.v.m. lage beschikbaarheid. 

 

Biedt het hotel vergaderfaciliteiten aan?

In het hotel bieden wij verschillende mogelijkheden aan voor vergaderen. Bekijk hier de uitgebreide informatie.

 

Kan er in het hotel getrouwd worden?

Yes I do!

Boutique hotel is sfeervol, intiem, omringt door de natuur en met een in-house restaurant en spa, maakt het het samen de beste elementen voor een geslaagde bruiloft! Bekijk hier alle mogelijkheden voor een bruiloft op Texel

 

Biedt het hotel een wellness ruimte?

In onze spa woolness kan je heerlijk ontspannen!

openingstijden: MA-ZO 09:00 TOT 21:30

Donderdag en zondag van 12:00 tot 18:00 badkledingdag

 

Biedt het hotel een zwembad?

Spa Woolness is uitgerust met een verwarmd zwembad en is 11 meter lang en 4.5 meter breed. Dat wordt baantjes zwemmen ;)

 

Biedt het hotel Laundry service aan?

Tegen betaling kan je door ons je wasgoed laten wassen. Gebruik hiervoor de laundrybag in de kast. Wij zorgen dat je kleding binnen 24 uur weer schoon en gestreken op je bed ligt!

 

Biedt het hotel ook fitness faciliteiten?

Nee, helaas bieden wij geen fitness ruimte aan. Wel kan je bij de receptie vragen om een yoga matje... Zennnnnnn

 

Biedt het hotel ook mogelijkheid tot treatments?

Bij Spa Woolness kan je ook heerlijk tot rust komen met een massage, gezichtsbehandeling en nog zoveel meer! Bekijk hier het gehele aanbod

Kan ik mijn elektrische auto laden?

Ja, dat kan! Op het terrein hebben wij 6 laadpalen. Wij vragen u na het laden, uw auto naar een reguliere parkeerplaats te verplaatsen. 

Kan ik fietsen huren bij het hotel?

Bij het hotel kunt u diverse fietsen huren. Bekijk hier alle informatie over huren en de voorwaarden.

AANKOMST & VERTREK

Kan ik bij het hotel parkeren?

Ja, u kunt gratis parkeren op ons parkeerterrein.

 

Heeft het hotel elektrische laadpalen

ja, op het parkeerterrein beschikken wij over 6 laadpalen voor het opladen van uw elektrische auto. 

Biedt het hotel een pendeldienst aan?

nee, wij bieden géén pendeldiensten aan van en naar de veerpond. U kunt gemakkelijk via de Texelhopper een rit boeken. Bij het hotel hebben wij een opstappunt. Voor meer informatie zie www.texelhopper.nl

 

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

De standaard inchecktijd is vanaf 14.00 uur. Bij uw verblijf kunt u een early check -in bijboeken. U kunt dan om 12:00 in de kamer. Voor de early check-in geldt een toeslag van €20,-

Let op: Early incheck is op basis van beschikbaarheid en enkel vooraf de reservering bij te boeken

 

 

Hoe laat moet ik uitchecken?

De standaard uitchecktijd is 11:00 uur. Een late check-out is mogelijk tot 13:00 en kan worden aangevraagd. De kosten hiervoor bedragen €20,- euro. 

Let op: Een late check-out kan niet worden gegarandeerd en is afhankelijk van de beschikbaarheid.

 

Wat als ik eerder vertrek dan 08:00?

Als u vroeg moet vertrekken, kunnen wij u voorzien van een ontbijtpakket. De rekening kunt u de avond alvorens voldoen bij de receptie.

Wij vragen u dit minstens een dag van te voren te melden, zodat wij voor u een ontbijtpakket kunnen verzorgen.

 

ETEN & DRINKEN

Tussen welke tijden wordt het ontbijt geserveerd?

Je kunt dagelijks gebruik maken van het ontbijt vanaf 08:00 tot 10:30. het ontbijt zit inclusief bij uw boeking. Wij serveren een lokaal en continentaal buffet ontbijt.

Nog even blijven liggen? Boek een ontbijt op bed bij! 

 

 

Hebben jullie ook een restaurant?

Jazeker! In restaurant Gusta kan je terecht voor de lekkerste lunch en diner gerechten. Voor de lunch kan je zo langskomen, voor het diner vragen wij bij de receptie een reservering te plaatsen voor 17.00

Lunch: 12:00 tot 18:00

Diner 18:00 tot 20:30* (*laatste tafelreservering)

Lounge 08:00 tot 22:30

 

Verzorgen jullie ook high tea's en of evenementen?

In Restaurant Gusta verzorgen wij een uitgebreide high tea of culinaire high wine. Ook is het mogelijk om een babyshower te organiseren en of andere kleine bijeenkomsten. Heb je leuke ideeën voor ons? Stuur ons gerust een mailtje naar info@hoteltexel.com

 

 

 

Kunnen jullie ook een lunchpakket verzorgen?

Trek je er een hele dag op uit? Dan is een lunchpakket wel zo makkelijk! Bij de receptie kan je een lunchpakket aanvragen. (graag 1 dag van te voren bestellen) De kosten per pakket bedraagt €15,-